Jelenlegi hely

Központi Hitelügyintéző Iroda - CRM rendszer

Központi Hitelügyintéző Iroda - CRM rendszer

Megbízónk egy Központosított Hitelügyintéző Irodai ügyféladatainak nyilvántartását, adminisztrációját és tartalomszolgáltatását megvalósító CMS és CRM rendszerének kidolgozásával bízta meg az On-demand Kft.-t.

Központi Hitelügyintéző Iroda - CRM rendszer

 

A feladat megtervezni és elkészíteni egy egyedi CRM rendszert, amely egy központosított online rendszerben képes kiszolgálni a Dimax Kft. több partnerét valamint egyszerre több brandjét.

Megoldásra váró feladatok:

  • a partnerek és brandek egymástól függetlenül jelennek meg
  • a partnerek és brandek különböző CRM rendszereinek összevezetése, kommunikáció megvalósítása
  • központosított ügyfélkiszolgálást támogató CRM rendszer megvalósítása
  • a rendszer legyen képes egy-egy "ügyfélgyüjtő" brand gyors leképezésére valamint rendszerbe integrálására
  • a CRM adjon lehetőséget, hogy a partnerek követhessék az ügyintézés státuszait
  • nagyszámú, döntéssegítő-ügyféltámogató kalkulációs modulok használata

 

 

Egyedi CMS rendszer

A CMS rendszer feladata alapvetően az adott partnerhez vagy adott brandhez tartozó tartalomszolgáltatás. A tervezésnél és megvalósításbnál az alábbiakat vettük figyelembe:

  • könnyen és rugalmasan testreszabható megjelenítést
  • keresőoptimalizált tartalomszolgáltatás
  • az egyedi látogatók nagy száma
  • könnyen és gyosan a rendszerbe integrálható, - egymástól független - döntéssegítő kalkulációs modulok
  • a rendszerbe integráltan kezelt "ügyfélgyüjtő" brandek és oldalak könnyen és gyorsan létrehozhatóak legyenek (webes támogatással nem rendelkező partnerek számára)

 

Egyedi CRM rendszer

Célok:

  • hatékonyan segítse az ügyintézés menetét: adatnyilvántartás, státuszkezelés
  • egyszerre több partner és brand (több 10 független partneriroda) egymástól független kezelése, mind a megjelenésben, mind pedig az ügyfélkommunikációban
  • jelentésküldő rendszer igényei szerint (partnerek és a brandek-nek megfelelően)
  • integrált hírlevél támogatás

 

A partner(ek) az ügyfelelet egy-egy ügyféltovábbító felületen (manuális vagy automatizált) keresztül a központi adatbázisba továbbítják. A hatékonyság növelése érdekében az iroda ügyinézője e-mail értesítést kap a beérkezett ügyféligényről.

Az iroda munkatársa tájékoztatást kap az adott ügyletről, a partnerről, majd megkezdi az adatok feldolgozását, felveszi az ügyféllel a kapcsolatot.

Az ügyintézés során keletkező egyéb információkat a kezelő visszavezeti a CRM rendszerbe, amelyről a partnerek e-mailben - meghatározott pariódusonként - kapnak értesítést, így naprakész információt nyernek az ügyfelek hiteligényének státuszáról.