Jelenlegi hely

Üzemeltetés

Milyen rendszerek üzemeltetését és karbantartását vállaljuk?

  • Linux
  • Windows XP, Vista, 7, 8
  • Microsoft Office
  • Microsoft Windows Server 2003, 2008
  • Virtualizált kürnyezetek: VMware, Hyper-V
  • Hálózati beállítások
  • Hardver meghibásodások

 

Hogyan történik a hibabejelentés?

  • Telefonos hibabejelentő vonalunkon
  • E-mailes formában
  • Hibajegykezelő rendszeren alkalmazásával

 

Hogyan történik a hiba elhárítása?

A hiba jellegéből adódóan választjuk meg a hiba elhárításának módját. A gyors reakció és hibaelhárítás érdekében igyekszünk mindent hálózati kapcsolaton keresztül Online megoldani. Amennyiben ez nem lehetséges akkor személyesen, a helyszínen hárítjuk el a hibát.

 

Milyen információk szükségesek egy egyedi árajánlat kéréséhez?

  • Cég/telephely címe
  • Telephelyek száma
  • Kliens számítógépek helyíne/száma
  • Szerver számítógépek helyíne/száma
  • Nyomtatók és egyéb kiegészítők (telefon, okostévé)
  • Használt szoftverek

 

Milyen gyorsan vállaljuk a hiba elhárításának megkezdését?

Általánosságban elmondható, hogy:

  • Telefonos bejelentés esetén, hálózaton keresztül 30 percen belül megkezdjük a hiba felderítését és - amennyiben lehetséges - a hiba elhárítását
  • Budapesti telephely esetében 3 órán belül
  • A szerződésben meghatározott idők alapján

 

Milyen egyéb, az üzemeltetéshez vagy a rendszerkarbantartáshoz kapcsolódó feladatok ellátását vállaljuk?

  • Hardwer eszközök, szoftverek beszerzése
  • IT hálózat kiépítése, telepítése